2007年6月12日星期二

「靚仔」與我

自我一出世開始,「靚仔」這個名詞就與我脫勾了。坦白說,我自知其貌不揚,沒有迷人的眼神,也沒有一把甜美而逗人歡喜的聲線。雖然我的樣子並不醜陋,但有時總是十分羨慕一些英俊而高大的男子,他們永遠都會成為眾人的焦點。

至於我,永遠都是最平凡的人,走在一群人中間,「多一個唔多,少一個唔少」,無人會注意到你出現,你離開,對他們而言,你的存在和消失對整個群體係無影響。呢種感覺很難受,因為我常常都好想吸引別人的注意,可能因為我無咩知心的朋友,十隻手指都數得晒。

但從另一個角度看,成為別人焦點又如何?當你真的成為別人焦點時,你又可能會甘於平凡,作一個平凡人,可能更自由,最少我可以從心所慾去做我所做的事,因為無人會在你身上寄厚望,這樣我就可活出自己,不用活在別人的影子之下。

但真心說一句,我都好想成為一個「靚仔」!

1 則留言:

Baby 說...

講真, 講靚仔真係有排都未輪到你, 但有時D 嘢唔係只係睇表面的, 在我個人認為, 一個人的靚係在乎他個人的內在美.

所以你在我心中, 你簡直和黎明一樣咁靚仔呀!hee!hee!